Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie
Poradnik składa się z trzech części, zgodnych z naturalną kolejnością budowy domu: stan surowy, instalacje oraz wykańczanie. Każda z nich składa się z czterech działów. Dylematy inwestora, pomogą określić potrzeby oraz wyposażą Czytelnika w niezbędną wiedzę przydatną w podejmowaniu decyzji budowlanych. W Kosztorysach znajdują się informacje o tym, na czym warto...
Dlaczego lepiej być weganinem.
Paul McCartney stwierdził kiedyś, że gdyby rzeźnie miały szklane ściany, każdy byłby wegetarianinem. Może. Może powiedział to Paul, a może jego żona Linda. Może gdyby ubojnie zwierząt były ze szkła, wielu z nas porzuciłoby jedzenie ich ciał. A może ludzie machnęliby ręką i nadal konsumowaliby mięso i produkty odzwierzęce, nawet jeśli nie mogliby dłużej usprawiedliwiać...
Marcin Molik nauczy czytelników, jak w prosty sposób wyczarować smaczne dania z tego, co natura ma akurat teraz do zaoferowania. Fine dining, kuchnia molekularna, casual dining, fast food - trendy kulinarne pojawiają się i znikają. Jest jednak jeden motyw, który jest zawsze aktualny, ożywia kuchnię i filozofię gotowania. Jest to sezonowość. Czy jest coś, co przywołuje chłodną wiosenną bryzę i kuszące...
"Przełomowa książka o diecie, w której Aidan Goggins i Glen Matten - dwóch ekspertów w dziedzinie żywienia - pokazują, jak skłonić organizm do intensywniejszego spalania tłuszczów poprzez włączenie do diety produktów bogatych w pewne bardzo konkretne związki chemiczne. Te wyjątkowe produkty określa się łącznie mianem żywności sirtuinowej.
Zasady diety SIRT są bardzo proste, a produkty łatwo dostępne....
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące...
Ilu diet już próbowałaś? Ile razy robiłaś postanowienie, że zaczniesz się zdrowo odżywiać? A potem znowu zjadłaś coś „niewłaściwego”. Bo nie miałaś czasu… Bo tak odreagowujesz stres… Bo nie mogłaś już patrzeć na to, że inni jedzą to, czego tobie nie wolno… Wróciłaś do starych nawyków z poczuciem winy i przekonaniem, że brakuje Ci silnej woli. I tak, aż do następnej...
Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą ją własnymi...
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...
Chcesz zdrowo się odżywiać i jednocześnie zadbać o planetę?
Jedz dużo warzyw i mało mięsa! Poznaj kuchnię w duchu fleksitarianizmu!
Minęły już czasy, kiedy codziennie na stole musiał się pojawić kawałek mięsa. Jednak dieta wegetariańska, choć coraz bardziej popularna, ze względów zdrowotnych lub po prostu z tęsknoty za niektórymi smakami, nie jest dla każdego. Rozwiązaniem „pomiędzy”...
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...