Jared Stone, magnat rynku informatycznego, staje się obiektem skandalu. Tylko jedna osoba może uratować jego wizerunek, a tym samym pozycję firmy. Jest nią Bailey St John, ambitna i zdolna specjalistka od marketingu. Jared powierza Bailey kierownicze stanowisko, choć instynkt podpowiada mu, że to nie najlepszy pomysł. I nie myli się - Bailey skrywa tajemnicę, której ujawnienie grozi dużo gorszym s...
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...
ESG w praktyce: Miesięcznik dla Przedsiębiorców
Szukasz rzetelnych informacji o raportowaniu ESG i obowiązkach dla Twojej firmy?
ESG w praktyce Rzeczpospolitej to idealny miesięczny przewodnik , który pomoże poruszać się w gąszczu regulacji prawnych, praktyk raportowania, wyzwań i problemów, z którymi mierzą się przedsiębiorcy w obliczu rosnących wymagań dotyczących zrównoważonego rozwoju i etyki...
"Własna firma dla Pań. Krótki kurs biznesu dla każdej z nas" to unikalny kurs wydawnictwa Lingo z nowej serii "Poradniki na obcasach" - książek pisanych przez dziewczyny, które znają się na rzeczy, skierowanych do dziewczyn (i facetów - o ile dziewczyny pozwolą im podejrzeć).
Z najnowszym poradnikiem Lingo przejdziesz krótki kurs biznesu, dzięki któremu:
- dowiesz się, od czego zacząć budowanie...
Spraw, by ludzie:
w pełni Ci ufali
wierzyli Twoim opiniom i decyzjom
chcieli za Tobą podążać
Prawdziwy lider, czyli jaki?
Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających...
Cyniczny biznesmen i skromna kelnerka. Szansa na znajomość jak jeden na tysiąc. Szansa na miłość?...
Kolejna powieść autorki „Tam, gdzie diabeł mówi dobranoc”.
Filip, zamożny przedsiębiorca, jak co roku bierze udział w świątecznej akcji organizowanej przez fundację na rzecz biednych dzieci. Nie z dobroci serca, ale by wykreować dobry wizerunek firmy. Tak trafia na list chłopca, który...
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...
Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki skutecznej współpracy z firmami?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest stworzony właśnie dla Ciebie!
„Jak zarabiać na blogu” to praktyczny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców - firm, które będą chciały płacić...
Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę!
Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione...
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem,
a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka.
Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...